Många fina blommor

Många fina blommor är det, visst är dom härliga.



Rosa, mmmmm, ljuvligt




Förra lördagen var mycket varmt så man var tvungen att bada. Jag tog med mig dotter och 4-åriga brorssonen och gick till vårt utebad.





Idag vill man inte gärna gå och bada, solen lyser förvisso men det blåser!



Igår var vi på bio,
Sommaren med Göran. Det var helt klart en bland de bästa filmer jag sett på länge. Nästan så man har träningsvärk av allt skrattande. Jag rekommenderar er verkligen att gå och titta på denna film.



I veckan kan jag äntligen ladda upp ett kort som jag skapat för längesedan. Det beror på att vi ska gratta den personen idag.
Tack för titten.
Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Underbara foton på barnen och blommorna är ju extra läckra så där i mängd. Nu vill jag gärna gå på bio när du gör så bra reklam!

Postat av: lene

Hej min vän!

Om du tittar in i min blogg hittar du något till dig!

Den bör landa i din brevlåda imorgon!

kram lene

2009-08-19 @ 15:22:35
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback