Lite nytt



Inspirationen till blommorna har jag fått av kortet som jag fick av
Lene.
Skissen har jag hittat på 2sketches.
Återigen Majapapper.



Titta vilket fint kort som låg i min låda häromdagen.


Det är Gunilla som är den duktiga skaparen av detta kort.



Ikväll ska jag gå på Poweroga för första gången på länge, har kanske bara gjort 8 ggr förut. Vi vill tro att det ska passa mina diverse krämper bra. Någon som har grym erfarenhet av Poweryoga kan gärna skriva några rader om det.

Snart fredag, gött mos! Skulle vart ledig imorgon, men pga vissa orsaker så fick jag flytta den dagen till måndag, det känns helt ok för mig.

Allt från mig denna gång.
Tack för titten och ha det grymt bra i helgen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åååh vilka detaljer på kortet. Så fint med det lilla hjärtat i hjärtat. Gryyyyyyyymt fint!

Tack Susanne. Vi tänker ha det grymt bra i helgen! :)

Kram!

2008-09-18 @ 18:32:23
Postat av: elisabeth

heiiiiiiiii

så masse fint du har laget siden sist jeg var her..

nå har jeg endelig begynt å lage litt igjen også;)



ha en kjempe fin helg du også

gooo klem

Postat av: Gunilla

Vilket läckert kort du har gjort! Så snygga detaljer och upplägget är grejt! Gillade detaljen med stjärnan och blommorna. Det kommer jag nog att ta efter!!



Erfarenhet av yoga. Nop har varit min andra gång idag. Poweryoga heter det visst. Har fullt upp med att få till andningen samtidigt som vi intar dom mest omöjliga positioner. Men vid juletid ska vi visst vara "fit for fight". Enligt ledaren iaf. Vi får väl se hur det blir med den saken;=D!!



Nä nu ska jag hoppa in i duschen. Efter två pass i rad så känns det härligt och att sedan få krypa upp i fåtöljen och njuta av ngt skitprogam på TV:n!!



Ha det nu bäst vännen så hörs vi igen.

Kramen/Gunilla



2008-09-18 @ 20:52:00
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Mia

Har föresten skrivit på kontrakt idag. :) Du får läsa om det på bloggen...

Kram!!!

2008-09-18 @ 21:53:57
Postat av: Lene Kristensen

Jätteläckert kort. Jag tycker om ditt sätt att dekorera hjärtan! Snyggt!

Gunillas kort är också jättefint!

Kram Lene

2008-09-18 @ 21:57:15
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta/ FruH

Hej vännen, tack för användbara biljetter och alla gulliga ord i min blogg! Är helt stum inför ditt grymma kort, det är outstanding!!!!!!! Du är så duktig! Låter spännande med yoga, det får du skriva mer om och vad du tcyker! Morsan kör chigong, jag ska ta itu med en träningsform jag utövade förr, innerpower. Det blir en hel del stalltid med minsta tösen och det är inte fel det heller!

KRAM å trevlig helg lite i förskott!

Lotta/ FruH

2008-09-18 @ 23:07:02
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: petraso

Åh vafint du gjort med hjärtat me like!!!!!

2008-09-19 @ 08:59:32
Postat av: Monika

Poweryoga är helt okej - ett lugnt pass men ändå SÅ tungt!! Har dock gått mest på bodybalance sen det startade och det är helt underbart skönt!! Man tränar hela kroppen plus att man tränar avslappning och kroppskontroll!!



Jättefina kort du gjort till min chef förresten och alla andra oxå förstås!! Vi ses.



Monika

2008-09-19 @ 15:35:20
Postat av: Nancy

Your cards are so cute! Thanks for sharing!

2008-09-19 @ 16:35:42
URL: http://nancyvandenberg.blogspot.com
Postat av: Nikki

Both your cards are gorgeous and stunning details, Hugs, Nikki x

2008-09-19 @ 21:34:40
URL: http://www.bunny-zoes.blogspot.com
Postat av: Mia

Idag är det inte snart fredag, det ÄR fredag!! Gött som du själv säger! =) Vilket underbart detaljrikt kort du gjort!! Gunillas kort går inte av för hackor heller. Nu har jag beställt mellandelar...tack för tipset!!



Kram!

2008-09-19 @ 22:16:04
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback