Vinsten går till...

Om jag kunde skulle jag skicka 28 st små paket. Men någon ska ju också vinna. Egentligen skulle jag bara ha ett paket,  jag kunde givetvis inte låta bli att ge bort ett till.
Så! Jag tog dotter och man till hjälp så de fick välja varsitt nummer mellan 1 och 28.
Vinnarna är...
Jorunn och Mia. Grattis tjejer. Jag hoppas verkligen att ni ska tycka om mitt vårinspirerande lilla paket. Om ni är nyfikna klickar ni bilden annars väntar ni tills posten kommer.
 
Jag behöver era adresser, mejla mig på [email protected] så postar jag så fort jag kan.
Nu ska jag återgå till mitt "smäktande" kort. Blir nog klar ikväll... kanske.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjohoooo! Jag som aldrig brukar vinna någonting....superduperglad! Självklart blev jag nyfiken så jag klickade på bilden....toppenvinst! Ska genast springa iväg och maila min adress.

Kram på dig!

Postat av: Jorunn

Juhuuuu!!! Vant jeg??? Så utrolig glad jeg ble nå!!!
Tusen takk, vennen!Og så nysgjerrig jeg ble på gevinsten...

Iler til mitt mail program for å sende deg adressen min!!!

klem,
Jorunn

2008-03-18 @ 23:04:07
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback