Blogcandy hos Camilla

Det pågår Blogcandy lite här och var. Kika in hos Camilla och deltag i hennes blogcandy, pågår till den 10 augusti.



Här är några av de foton som blivit tagna i sommar.
Det första är på mina goa brorsbarn, de är bara så härliga.


Vår goa dotter som blivit så stor tjej i sommar, det har liksom flyttat in en ny tjej hos oss...


Sonen fångad på bild utövandes sin favoritsport fotboll.


Kan inte bestämma mig om jag ska rensa inne eller i trädgården idag... det är ju verkligen angenäma problem man har.
Krama varandra i trafiken : D

Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Hallojsan på dig tjejen!

Vilka härliga foton! Söta/snygga barn alla fyra.

Visst känns det konstigt när barnen börjar bli stora. Tiden går så himlans fort!!!

Ja du vilka problem du har. Skönt när dom inte är större än så.

Själv ska jag en tur till Malmö och bli klippt. Sedan hoppas jag på en tur till panduro, tjohooo. Fast vet du jag har också problem. Jag behöver inget och vad ska jag DÅ KÖPA;=)??!! Tror du det kommer att lösa sig, eller?

Sköt om dig och kramen till dig

/Gunilla

Postat av: Isabelle Danielsson

Hej! Finfina kort på mina kusiner :) Hoppas jag får träffa dom snart! Igår var vi på Mamma Mia, helt suverän!! Det kommer vi leva länge på! På lördag åker jag till Tidaholm och stannar en vecka. Jag kommer gärna till Falköping en dag och hälsar på alla! Ha det bra! kramar

2008-08-06 @ 11:11:50
URL: http://isabelle-22.blogspot.com
Postat av: Ingela G

Blev så GLAD, när jag klickade på din länk idag. Det FANNS lite nytt! Välkommen tillbaka.

Underbart med härliga ungar omkring sig. Både egna och andras. Jag har precis pratat med mina brorsdöttrar och kände att... ja.. jag älskar dem lika mycket som mina egna. hos mig är det inte lugnt alls med scrapandet. har ett par beställningar på gång igen och väntar bara att få sätta mig med dem. Sköt om dig! Kram Ingela

2008-08-06 @ 13:23:07
URL: http://pysseltorpet.blogg.se/
Postat av: Inger Marie

Hei på deg:)



Så herlige bilder og her var det også npoen nydelige kort som jeg ikke hadde sett.

Har hatt lang og herlig ferie, men nå er jeg i siget med bloggrunde igjen.



Håper du har det bra



Go klem

2008-08-06 @ 22:02:31
URL: http://inger-marie-kortdesign.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Vilka härliga kort du tagit!!! Det riktigt lyser sommar om dom! Ja du, det gäller att hänga med i svängarna när våra "små" barn utvecklas L.

krAM Anneli

2008-08-06 @ 22:59:48
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: ROSSANNA

Vackra barn och fina foton. kram Rossanna

2008-08-07 @ 00:09:20
Postat av: Tina J

Fina foton - jag tyckte allt dina syskonbarn var lika dig också. :-)

2008-08-07 @ 13:26:17
URL: http://www.tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: Mia

Krama varandra i trafiken?! Du är för go du... =D Söta barn du har. Jag har en dotter som är 16 år och fotbollstokig (har spelat i ett damlag sedan hon var 14)....har din son någon flickvän? Skojar bara!!!! Hoppas du har det toppen!



Kram kram!

2008-08-07 @ 22:12:37
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Tack så mycket för gratulationen! :D Å tack så mycket för ditt kort. Kom hem idag från vår lilla semester så nu tvättar vi och packar upp och sånt.

Vilka fina fotografier och vilket fint kort du har lagt ut på bloggen. Nu vill vi se lite kort på dig med. :)

Kram i massor!

2008-08-12 @ 13:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback