En lyckad pysselkväll

Pysselkvällen igår var mycket trevlig. Vi åt smörgåstårta så vi nästan såg ut som fyra smörgåstårtbitar, go var den i alla fall. Mycket skratt blir det en sådan här kväll, man är trött efter veckan, men mycket trevligt hade vi. Sedan vet jag inte om vi fick så mycket skapat... själv lyckades jag att göra färdigt ett kort som jag hade påbörjat tidigare.
Som ni vet så har ju alla sina sätt att förvara saker och ting. Man kan säga att det finns bandförvaring och så finns det bandförvaring... Här följer några bilder på just detta ämne;

jossband
Så här kan man ha det prydligt i en låda.

sussiband
Detta är också ett alternativ.

lillband
I en burk upplindat på klädnypor är också ett sätt.

lottaband
No comments. Alla kommentarer är överflödiga...

Här är lite andra bilder från vår trevliga pysselkväll.

Lillemor gör fina skyltar till mässa.


Liselotte in action med att färglägga.


Jossan höll på med att album.     
         

Jag har kommit så lång som till färgläggning.

När man träffas så kan det även bli lite rörigt på den plats man befinner sig. Det ser närmare bestämt ut som en lite tornado varit på framfart. Men på någon konstig vänster vet man vart man har sina grejer, eller i alla fall två i sällskapet vet vart de har sina grejer. Det finns två som är lite eller kanske rätt så mycket mer snurrigare än de andra två...
   

Nu ska jag ut i trädgården och njuta av det vackra vädret.
Ha en skön och härlig helg!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Så gøy å se bilder fra kvelden deres.. og wow for et system på båndene da.. jeg kan i alle fall ikke legge ut noen bilder på hvordan mine ligger hi hi.. tusen tusen takk forså koselig kommentar hos meg.. nå er jeg snart ferdig på jobb. jippi endelig helg!! I dag blir det frem med søppelsekker og det skal kastes det som kastes kan hi hi. Barna har hatt hele kjellerstuen med leker.. jeg rydder og putter i skuffer og de drar frem igjen, men nå har jeg bestemt meg for at nå skal det kastes.. klær og gamle sko også. Skal bli herlig med å få rydde opp litt.
Ellers så har jeg tenkt å ta et glass vin og kanskje kose meg med et kort til senere i kveld..
ha en fin lørdag
god klem fra elisabeth

Postat av: gunilla/nilla

Ser ut som flitens lampa lös. Blev det mycket pysslat eller mest en massa fniss och snack;) Nu undrar jag vilken av bilderna som är din när det gäller förvaring av band. Min stämmer bäst in på den understa:) Fast jag har dom i en plastlåda:)
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram på dig/Gunilla

2007-09-01 @ 16:21:43
Postat av: Katja

Vad roligt och mysigt med pysselträff. Gott med smörgåstårta....mums.
Jag undrar lite över vad för penslar ni proffs använder när ni färglägger. Jag har en från Panduro som är den bästa av alla 100 jag köpt...typ. Men helt 100 är den absolut inte.
Hoppas du får en fin helg!
Kram.

2007-09-01 @ 19:38:46
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Cilla

Men jisses, vad mycket band!!! Trevligt med pysselkväll:)
Kram
Cilla

2007-09-01 @ 21:04:25
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Malin Karmteg

HAHA vad jag skrattade när jag såg banden, banden i hoptrasslade i en kasse, så har jag mina (eller snarare intryckta i en alldeles för liten burk) pinglorna retar mig för detta o har fotat mina fina band. Alla sätt är bra utom dom dåliga! Vad kul med lite foto från er träff, det är såååå mysigt med pysselträff.

2007-09-02 @ 08:40:15
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: Mia/Lehna

Vad kul att ni hade det trevligt på pyssleträffen! Gillar oredan, ;-)

2007-09-04 @ 11:03:15
URL: http://lehnbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback