OJ!

Gokväll,
idag har jag varit på en mycket trevlig scrapträff med mina scrapvänner. Vi drack glögg, mumsade på lussebullar, pepparkakor och självklart lite godis ; ) Dessutom kom
Ingela med så otroligt fina hemstickade handledsvärmare till oss alla. Behöver jag säga vilken färg mina har. Tack Ingela, de är SÅ snygga!
Fick julkort skapade vilket var jättekul. Grejen är att man känner sig som en nybörjare... Jag sitter och tittar på mina stansar, blommor, dekos etc och undrar, jaha, vilken kan man ha här då tro? Varje gång man sedan verkligen tar sig tid att sätta sig så undrar man, "Hmmm, varför gör man inte detta oftare...?!?" Någon mer som känner i sig?

Jag fick se på min räknare att jag nästan nått 50 000 besökare, det är ju helt otroligt!!!
Självklart måste det firas på något sätt, jag får fundera på detta helt enkelt. Denna veckan är... full... + att jag med största sannolikhet även får jobba extra på lördag, kanske söndag. Men det kommer, det lovar jag. Absolut inget märkvärdigt, men en liten utlottning.

Ha en trevlig vecka!!!
Tack för titten.
Kramar Susanne


Kommentarer
Postat av: Elzie

Känner igen mig fullkomligt. Jag är nybörjare varje gång jag sätter mig med papper och annat. Om man ändå hade lite rutin så man kom igång ordentligt, haha.

Huga, det lät inget vidare med en sån vecka. Hoppas den går snabbt och att du hinner njuta lite i alla fall.

Kram Elzie

Postat av: Petra/peu

Har du snö hos dej???

Kram o ha en bra vecka.

PS. Tack för alltid så söta kommentarer hos mej.

Kram

Petra

2009-12-07 @ 21:59:48
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Ingela Göransson

Tack själv för en härlig söndag. Det var jätteroligt. jag kände mig lycklig hela kvällen och dagen därpå!

Underbar vinterbild! Tänk om det var så fint utanför fönstret!

Många adventskramar Ingela

2009-12-09 @ 11:10:33
URL: http://pysseltorpet.blogg.se/
Postat av: lene

Åh vilken vacker vinterbild! ser det ut så hos dig...avundsjuk!!!

Va kul att ha en träff och få en sån fin gåva, och så värmande på flera sätt!

ha det gott vännen och var rädd om dig!

Kram lene

2009-12-10 @ 08:45:57
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Gunilla

En UTLOTTNING låter KUL!

Jag sätter mig här och väntar sålänge;=D!!



Kramen♥......

2009-12-10 @ 16:32:40
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Emmy

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 04:20:17
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback