Fredag snart

Gött gött, imorgon är det fredag. Kan nog bli förhoppningsvis en härlig dag imorgon då det är lite party på gång. Min arbetsplats ska ha jubileumsfest, ska bli mycket trevligt.

Nya kort skapade till den lokala bokhandeln. Jag försöker få ägarinnan till att hon MÅSTE ha Cuttlebug i sin butik ; D Vi får väl se. Själv är jag ju ägare av denna underbara maskin.
Ska lämna alla kort nästa vecka och hoppas att detta är vad hon tänkt sig. Har två kvar att göra till nästa vecka. Lite konstiga och sneda beskärningar, men snart har jag photoshop igen.

   
Cards to the local bookstore.

Kortet som jag fick av Lene och som jag lovade bilder på, här kommer de.

  
E hon inte cool så säg! Vilket jobb Lene har gjort, helt otroligt. Kika i hennes blogg nästa vecka för då skulle hon visa hur hon gjort detta.

Jag vill önska alla glada själar en trevlig helg.
**kramisar**

PS Annelie och Mia - kram till er, You make my day

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, är det gött eller gött med fredag och helg?! =D Party....igen?! Hur många är bjudna denna gången? ;) Läckra kort till bokhandeln...och ja, du MÅSTE ha en CB!! Säg att jag har sagt det! Häftigt kort från Lene också. Måste kolla hennes blogg nästa vecka. Ha en underbar helg och ha det så kul på partyt (själv ska jag på Ladies Night med jobbarpolarna i oktober....najs!). Håller tummarna för att huvudvärken inte kommer på lördag! =)



Kram kram!

Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Wow vilket coolt kort hon har gjort, måste kila in och kolla hur hon gjort det!!

Superfina kort du gjort, inte kan hon annat bli än supernöjd!! :0)

Ha en supergo helg du med!



Kramizar

2008-09-11 @ 21:24:03
URL: http://mariaammar.blogg.se/
Postat av: Lotta

hejhej det var jag som fick dina biljetter, jag av många andra.. Men som frågade om blanka.. Så kanske du vet vem jag är.. Ville bara säga att du är jätteduktig scrappare!!! Använde dina biljetter till ett kort idag... blev sååå nöjd med det och de var så fina att använda. Men vad använder du för tjocklek på ditt papper tycker det är svårt.. Ha en trevlig kväll.. Lotta

2008-09-11 @ 21:26:56
URL: http://www.itchymelba.blogggagratis.se
Postat av: Mia

Ja må hon leva, ja må hon leva...! Grattis på födelsedagen Susanne! Hoppas att du får en toppendag. E säger iiiiiiiiiiiih (väldigt hög ton kan jag säga).

Fina kort du har gjort. Och sluta oroa dig, hon kommer att bli mycket nöjd med dessa. Jag lovar.

Å så vill jag tacka för att du visade bilder på Lenes kort. Ska självklart kika in i hennes blogg nästa vecka.

Stor kram från mig!

2008-09-12 @ 06:48:04
Postat av: Karin

Häftigt kort hon gjort och vilket jobb!!!Fina kort du gjort till lokala bokhandeln. Fyller du också år nu???? Grattis! Imorgon är det min stora dag och vi ska ha fest.

Ha en skön helg!

2008-09-12 @ 08:09:17
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Maria O

Ska du sälja korten i bokhandeln?

Fina kort.

Har använt ett av dina snygga biljetter nu.



Kram och mera tack.



Maria O

2008-09-12 @ 22:01:44
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback