Long time ago

Man kan ju undra om bloggen är nedlagd eller inte...
Jag har knappt suttit vid en dator på hela sommaren, det har varit riktigt skönt. Eftersom jag jobbar 8 timmar/dag vid en dator så är det skönt att slippa den på fritiden.

Feelingen och lusten för att scrappa lyser med sin frånvaro. Jag blir sur när feelingen inte vill infinna sig. När man gjort klart ett kort och man känner, "wow vad detta är kul och vad nöjd jag blev". Någon har varit här o snott den feelingen.
Trots allt har det blivit hela 4 kort sedan slutet på juni.

Detta är till världens goaste 3-åring. Min brorsson Anton, han är så söt så det finns inte.


Papper från Maja Design och stämpel från Whipper Snapper.

Jobbarkompisen beställde 3 st dopkort, det kunde jag bara inte motstå.


Den söta nallen Teddy kommer från
Forma Hantverk, de andra stämplarna är från Magnolia.


Detta kort är också till samma lille kille som det över, ville göra två helt olika kort. Tror jag lyckats.
Idén med ljuset kommer från Muhren. Vet ej var denna stämpel kommer ifrån.


Även här har jag använt mig av maskning och den söta nallen Teddy från Forma Hantverk.

Hoppas ni alla har det gott så här i sommartid.

Kram på er alla och tusen tack för alla era besök o kommentarer i denna låååångsamma blogg.

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Aha, såg hos Aud att du uppdaterat!! Rusade hit såklart! Är helt betuttad i Hugo kortet och det första dopkortet, så vackert med blomman vid ljuset!! Många kramar!

Postat av: Zarah

Vilka fina kort! :D



nallen är från Forma Hantverk. :)

2008-08-03 @ 18:15:46
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Zarah

Wohoo! Det var FYRA kort! Min dator laddade bara tre - så jag såg inte den lilla rackaren i mitten. Sorry - inte meningen att luras!

2008-08-03 @ 18:44:55
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Gunilla/Nilla

Du får lov att vara långsam bara du inte försvinner, då blir jag galen!!!

Dina kort är underbart fina och man kan inte se att feelingen är borta. Men jag förstår precis vad du menar. Tycker det är sååå fint med den där vågiga kanten på papprena, scalloped eller? Speciellt snyggt blev det ihop med spetsen. Nä ja menar gepyren, hihi!!

Jag önskar jag kunde göra ngt för dig så din pyssellust infann sig igen, hojta gärna. Men det kommer säkert ska du se.

Nu ska jag sätta mig och pyssla en stund innan TV-fåtöljen. Liiiiiite seeeeg idag efter festande igår, ojoj och ajaj!!

Sköt om dig så hoppas jag vi hörs snart igen.♥

Kramen till dig/Gunilla

2008-08-03 @ 19:26:51
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Mia

Men hallå liksom typ ba! (Måste använda lite ungdomligt språk så att jag känner mig ung, haha!)

Jag har varit in och kikat i din blogg varje dag och längtat efter en uppdatering. Självklart har jag saknat dig! Men jag har även varit glad då du inte uppdaterat för då vet jag att du vilar din axel och njuter av andra saker i livet.

Inte lätt att göra två kort till samma person. Iiiih! Tycker nog mest om det ljusblåa kortet till Hugo. Fast givetvis är de övriga jättefina också. :)

Har en bild till dig som jag tänkte skicka snart. Har dock bara din jobbmail så om du vill ha den till din privata mail får du gärna maila den till mig. :)

Kram i massor!!

2008-08-03 @ 19:58:57
Postat av: Lena P

Du har gjort sååå fina kort, så inte märks det att du inte har någon lust! Men jag förstår dej för jag har inte heller haft så mycket pyssellust under semestern. Hade tänkt göra så mycket men, men..Hoppas den kommer tillbaka! Har också ett dopkort på beställning, så jag kanske kan lifta något från dej :)

Må så gott!

Lena P

2008-08-03 @ 22:20:50
Postat av: Anneli

Hallå där!

Ja du, inte märker jag att din feeling är väck, korten är precis lika underbara som vanligt!!!

Hoppas att du haft en riktigt skön sommar!!

krAM Anneli

2008-08-04 @ 09:19:43
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Aud

Oj, så mange nydelige kort!♥ Du setter dine kort så perfekt sammen, det er en nytelse å se på dem - så jeg ble så glad da du skrev at du hadde lagt ut disse! :o)

Jeg kjenner igjen hvordan du føler det, jeg har også sånne perioder hvor inspirasjon og lyst til å pyssle er helt borte, men det bruker å komme tilbake, etter en tid.

Ta hånd om deg, sender deg en stoooor klem!

2008-08-04 @ 12:22:59
URL: http://audsn.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilka fina kort!

2008-08-04 @ 18:28:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mia

Man kan verkligen inte se att du inte har någon inspiration....korten är lika underbart läckra som vanligt ju!! De är så olika och unika. Hoppas dock att feelingen kommer tillbaka så vi får se och njuta av fler kort. Hoppas du har en underbar sommar!



Kram!

2008-08-04 @ 21:49:58
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Petra/Paradise

ååååh!! Jag är käääär!! Superfina kort du gjort!

Även om du tagit en liten bloggpaus så har du legat i med pysslet!! =D

Många goa kramar!!

//Petra

2008-08-04 @ 22:22:42
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: mara

Jättefina kort med som vanligt väldigt smakfullt och fantasifullt upplägg. Hoppas allt är bra med dig! Många kramar Sara

2008-08-06 @ 01:15:04
URL: http://marashobby.blogg.se/
Postat av: Maria O

Men åh, så glatt överaskad jag blev nu.

Så många fina kort du gjort.

Svårt att utse en favorit, men det 3.je blåa kortet är för sött. Gillar wipper snapper stämpeln mycke oxå! Och vilken färläggning;-)

Kram Maria

2008-08-08 @ 09:27:58
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Tormodsophia

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-09 @ 09:49:02
URL: http://tormodsophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback