Hallo

Tack gulliga Lotta och Annelie för award jag fått. Glädjer mig.
Lika mycket som kommentarerna jag fått för mina "nyfunna" kort.


Här kommer reglerna på engelska:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Detta är något jag har svårt att göra. Jag pekar på min bloggrunda och till alla som kikar in här. Ni är väl värda denna award.

Har precis vart o tittat på dottern som spelade match. Tyvärr så blev det förlust. Sonen spelar också idag, men den matchen är inte slut ännu. Så idag fick vi göra en splitt på familjen. Synd när det blir samma dag.
Jag har nu suttit och skrattat för mig själv en bra stund. Hmmm, tänker ni, en skruv lös eller?!?!?
Jag var inne i Petras Paradises blogg och hittade en länk. Sedan tog jag ett foto på dottern, (står ju helst bara bakom kameran själv). Jag har skrattat så tårarna har runnit. Detta måste ni bara testa.
Årsbok.

Nu ska jag dyka ner i soffan och må lite gott. Hoppas ni får er många goda skratt.
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Mia

Här kommer en kommentar från en fotbollsmorsa till...fast jag har TRE ungar som spelar. Måste betyda att jag leder. =) Sysslolösa är vi inte i alla fall. Jag har också lekt med Årsboken....kul så man kan dö. Tänkte bjuda på mig själv så småningom och visa lite foton....hua. =D Hoppas du har det bra...efter semester och allt.



Kram!

Postat av: Anneli

Ja årsboken var ju hur kul som helst! Vissa frisyrer kan man bara dö av! L

krAM Anneli

2008-08-20 @ 11:10:22
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: lenislenis

Tack för kommentar på min blogg.

Du har en Award att hämta på min blogg. Du missade den nog precis ;-)

2008-08-20 @ 17:15:41
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Rossanna

Hej! Ser fram emot att kolla i Årsboken....

Tack för kommentzen i min blogg. Värmer!:)

Kram Rossanna

2008-08-20 @ 23:32:00
URL: http://rossannas.blogspot.com
Postat av: Gunilla/Nilla

Dammsugaren väntar och väntar och väntar och....!!!

Sitter hellre här och önskar dig TREVLIG HELG!!



Kramen och ha det bäst/Gunilla

2008-08-22 @ 11:27:49
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback