Fy 17 vad jag är bra!!!

Jaha tänker ni kanske som läsare... ska hon "diva" till sig nu också ; D
Jajemen, just idag gör jag det med stolthet. Annars är det en helt okänd sida för mig.
Vad vill jag ha sagt?!?! För tre år sedan den 2 april så rökade jag min sista cigarett, sedan dess har jag inte tagit ett bloss. Visst 17 kan man säga då att man är bra!?!?!
Jag "firade" lite med att göra en kladdkaka med massa hallon, banan och chokladsås på, till detta serverades grädde. Gissa om den var omtyckt av mina arbetskamrater.

Har nu vikt min papperspåse och chalkat kanterna, wow!!! Nu ska jag ha tid också. Men på söndag är det träff med ett gäng pysseltokiga tjejer, då ska jag nog göra klart. Så Maria o Gunilla, ni behöver nog inte vänta till jul ; D
Ett kort har jag fått till med min nya fina stämpel från Pysselmyran. Kul att jobba med lite annorlunda stämplar.

carpe_pyssmyran

Det snygga rospappret är Basic Grey. Oj oj så många snygga papper de har fått. Jag har använt mig av en grön stämpeldyna och sedan hologrampulver. Syns dåligt så här på bloggen. Syns lite bättre på bilden nedan om man klickar.


image380

Tack snälla Inger-Marie för denna award, värmde gott i kroppen.
Meningen är att man ska skicka denna vidare till fem personer. Sådant tycker jag är svårt, blir så jobbigt att skriva hela min lilla blogglista. Så ni som besöker mig, ni är väl värda denna award allihop.

Ta nu väl hand om er och njut av vårsolen!
**vårkramar** Susanne

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där du duktiga och stolta tjej! Självklart ska du känna så. Vet hur svårt det kan vara eftersom jag också haft den lasten. Men då mestadels på fester, dålig ursäkt!!
Kortet du har jag gjort är alldeles underbart vackert! Färgerna du har använt är verkligen så fina tillsammas. Skönt att höra att din pyssellust återkommit. Var min har tagit vägen vet i sjutton. Känns inte som den någonsin skulle kunna komma tillbaka, pust och suck!
Ja ja gnäll pust och stön av mig. Slut på det nu. Ska ta mig i kragen. Fast det hjälper nog inte för jag är för TUNG!!!
Ha en skön kväll och stor kram vännen
/Gunilla

Postat av: Isabelle Danielsson

Hej! Du är inte bra... du är helt grymt jättebra!!!! Så duktigt av dig :) Den där kladdkakan låter mycket god!! Hoppas allt är bra med dig. Japp, kortet kom fram på posten..tack så jättemycket!! Kramis

2008-04-02 @ 16:44:12
URL: http://isabelle-22.blogspot.com
Postat av: Emelie

Du är inte bara bra Susanne, du är grymt bra! Och stark! Bara att gratulera. Fortsätt kämpa i samma stil!

Den där kakan låter ju inte HELT fel, bakade faktiskt i måndags, första gången på länge, har dock inte vågat smakat än..

Jag vet att jag har sagt det förut, med risk för att bli tjatig... Vilket fint kort du har gjort! Så härliga färger, känns lite åt "gammeldagshållet". Vilken stämpel är det som är ny? Carpe Diem? Är inte så bra på att se sånt där :/..

Ses vi imorgon? Jag ska iaf bränna mage å ben :D.

Kramar

2008-04-02 @ 18:43:58
URL: http://hendeen.blogg.se
Postat av: anna76

Du är ju GRYM! Klart du ska vara stolt över att du slutat röka! (fint kort också, vilken härlig stämpel det var!)

2008-04-03 @ 08:40:33
Postat av: Jorunn

Heisann!!

Så utrolig godt jobba!! Dette står det respekt av og du hadde vel fortjent en kake! Jeg sluttet for 11 år siden! Er så deilig å være fri fra avhengigheten!

Nyydelig kort også i herlige sarte farger og spreke detlajer som alltid!!

klem,
Jorunn

2008-04-03 @ 13:03:31
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com
Postat av: Inger Marie

Så utrolig flink du er som har sluttet å røyke...godt jobbet :)
Nydelig kort vennen som alltid :9

Ha en flott dag!!

god klem

Postat av: Birgitta

Grattis till dina rökfria år!
Många Kramar Birgitta

2008-04-03 @ 18:11:26
URL: http://www.nogg.se/birgaijngs
Postat av: Ingela G

Jag blir bara så "avis" hur sjutton gör du? Ja korten förstås. Inget tillkrånglat och ändå så många detaljer. Starkt gjort att sluta röka!!
Många kramar Ingela

2008-04-03 @ 21:57:27
URL: http://pysseltorpet.blogg.se
Postat av: Marie

Självklart är du superbra! Jag beundrar dig. Har aldrig haft nån "skadlig" last men har en massa andra smålaster så jag vet att det är svårt att sluta.
Ha det gott!

2008-04-03 @ 22:11:11
URL: http://marieskapar.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

WOW!! Jag blir så impad av folk som faktiskt lyckas sluta med sådana ovanor som rökning eller kanske chokladfrosserier å dylikt!! Du ska ha stående..ovation..?..ehm..heter det så? *fniss*
Nåja! jag tycker du ska vara jättestolt över dej själv! =D
Min sambo gjorde detsamma för några år sedan! Han kan fortfarande bli röksugen då å då, men han börjar inte. =)
Själv skulle jag nog inte ha sån karaktär..tyvärr ;)
(dock röker jag ju inte..men ex att sluta..jah..äta godis ex!)
Ett superfint kort har du gjort Susanne! Roligt med lite nya stämplar ibland! =)
Må gott å trevlig helg på dej!
Kram Petra

2008-04-03 @ 23:28:42
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad duktig du är!!!!

2008-04-04 @ 07:12:20
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Du är väl för rolig! Spänningen är "olidlig"!! Hoppas nu bara du slipper vänta för länge. Du behöver absolut inte gå in en gång i timmen, tänk på din axel;-)!!! Händer förmodligen inget förrän nästa vecka. Måste först sätta mig och få till ett kort till "lille" sonen, som är längre än lilla jag, som fyller 18 på söndag!!!
Ha nu en mysig helg vännen♥. Här lyser solen och det är toppenskönt.
Kram/Gunilla

2008-04-04 @ 16:16:38
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Unni

Ååååhh for et nyyyyydelig kort, VAKKERT!!!!!
Du er kjempeflink som kan feire mange år uten røyk, stå på:)

Unni

2008-04-04 @ 18:34:41
URL: http://unniskort.blogspot.com/
Postat av: Lotta/ FruHl

Grattis till en sådan stor prestation, fjäder i hatten för dej! Ditt kort har så fina färger, detta Basic G papper har jag missat helt! Läcker effekt med hologrampulver!
Trevlig helg, vännen!
Jättekram,
Lotta/ FruH

2008-04-04 @ 19:23:07
URL: http://lottafru.blogg.se
Postat av: Mia

Ett jättegrattis! Vad duktig du är! Vilket läckert kort också....vackert är rätta ordet.

Kramar i massor!

2008-04-04 @ 19:39:14
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback